Selam kızlar klomen ve 2. Çatlatma iğnesiyle oluşan sabırsızlıkla 2 senedir beklediğimiz bebeğimizi malesef 8 haftanın içindeyken yoğun kanamadan dolayı düşükle kaybeytik 😣 içerde kalan parçalardan dolayı 24 haziranda kürtajla rahmim temizlendi şuan çok erken ama biran önce tekrar hamile kalmak istiyorum. Benim gibi olupta hamile kalan var mı varsa ne kadar sürede oldu neler yaşadınız?