Busrayl Kızlar hamileliğimin 18. Haftasındayım. Taşınacağımız için dün çok ayakta kaldım eşyaları topladık. Belim ve kasıklarımda çok şiddetli ağrı var beni çok korkutuyor. Sizce endişelenecek birşey var mıdır?
Kevserr42 Busrayl bacım kalbini ferah tut ben kızımda 2 aylık hamileyken eşimle ev tasidim koltuk soba vs indir kaldır ev yaptık kiremit parke fln hamilelikte norml yani Ağrı sızı ilk gebeliginse hele ufakligin vücudunda yer edinme çabası daha yogundur
Seyma0323 Canim ben hamileyken haberim yokken camlari sildim bizde evi tadilata sokmuştuk hiç bişey olmaz, ağrıların yoruldun diye dir. Siz dinlenin🙏 Ve genede ağır kaldirmamaya çalışın, hala çok ağrın olursa doktoronla görüşebilirsin