Cunponannesi88 yok gerçekten ameliyatta özellikle bebek ciktiktan sonra o kadar rahatliyirsunuz ki kuş gibi kalıyorsunuz ben çok sasir mistim bide bebek ciktiktan sonra sakinleştirici yaptılar resmen sarhoş gibi uykulu gulumsuyordum bebekden öncede acı değil ama sadece psikolojik olarak rahatsız hissettim ve dört dakika da bebeği çıkardılar ama inanın bana bir dakika gibi geldi kalbinizi gönlünüzü ferah tutun Allah im yardimciniz olsun inşallah hiçbir şey anlamadan atların inşallah ❤️ sonrası da biraz ağrılı bu da çok normal bir ameliyattan çıkıyoruz çünkü bol bol kahve için şu için ve yürümek için gayret edin en kısa zamanda toparlanalim inşallah 🙏🌸