M-eng95 eliz3 canım internette o bilgiler yazıyor benim bu gün 20+2 kontrolüm var kaç geldi söylerim ama geçen hafta 300 gramdı, sanki 400 normal gibi
Gamzee66 eliz3 21+3te 430 grydi doktor bebeğin minyon oşwcal demişti. Daha bu haftalarda nasıl buna karar verdi bilmiyorum ama bence normal. Daha haftası küçük.