Merhaba kızlar kontrol için gelmiştik hastaneye ama 1 haftadır falan haraketleri çok yavaştı doktoruma söyledm zaten yerininde az oldugunu söylemişti yatış yaptırdı nst takibi yapılıyordu 21inde yatış yaptık öğlen daha sonra doktor geldi ve zaten günü doldu suni sancı verip doğumu başlatıcaktı 22si oldu sabah 7 de başladılar sancı vermeye ama bende tık yok hiç hissetmiyorum hafif normal ağrılar vardı sadece 6 saat suni sancı verildi açılma hiç yoktu 1 sntm olmş ama doktor istediğim gibi ilerlemiyo bundn başka suni sancı da veremem sezeryana alalım dedi ama beklerim dersen bekleyede biliriz dedi benm kendi sancım yoktu açılmada yoktu bebeğinde haraketleri yavaş oldugu için tm dedim sezeryana aldı saat 14.00de ameliyathanedeydim uyuştrdular ve saat 14.15 de bebeğimi gördüm doktorun bana dediği kordonu önce omzundan sbacak arasına geçirip ordan ayagına dolamış 3 kere o yüzdn ne aşşağı gelme nede bi sancı oluşmamış doğdugnda biraz mor gibiydi suni sancıdan dolayı içerde kötü oluyolarmş yani böylelkle kucagıma aldım bebeğimi sezeryan zormu derseniz ameliyat sonuçta tabi zorlugu var ama ne kadar çabuk yürür kendinizi kasmazsanız toparlanıyosunuz normali çok istemiştim sürekli yürüdüm egzersiz yaptm yumşamada vardı çatıda uygundu ama herşey nasip doktorunuz ne derse onu dinleyin ve çocugunuzu kesinlkle riske atmayın önemli olan bebeğin sağlıgı bizimde hikayemiz bu kadar allahm tüm hamilelerimizi sağlıkla kurtarsın.🥰