Misra- Kızlar merhaba.. sadece karın bölgemde sancı var.Böyle karnım ağrıyor ve gaz birikmiş gibi. 31+2 olduk. Yalancı sancı olduğunu düşünüyorum ama üşüttüm mü diye de düşünüyorum.. sizde bu durumu yaşıyor musunuz? 🥺
aygulll Misra- günaydın canım çok geçmiş olsun bende 31+5 günlüğüm karnımda acıma ağrı vardı yatış verdiler idrar yolu enfeksiyonu çıktı su saat oldu hala yatistayim nst Ler güzel çıkıyor ama bakalım sabah nolcak
Misra- aygulll çok geçmiş olsun canım Allah şifa versin inşaallah 🙏🏻 şimdilik geçti benim 1 saat önce baya ağrıyordu. Ya üşüttüm ya da sancı. Geçmezse gideyim ben de o zaman 🥺
canseza37 Benim de 31+3 6. aydan beri ara ara sancı oluyor sonra geçiyor ama 2 gün önce 10 dakika sürdü doktor normal dedi
Misra- canseza37 evet gaz veya yalancı sancı olsun yeter ki. Daha gelmeleri için çok erken. 🌸 Sancıyı da bilmediğim için nasıl bir şey..Bir iki kere ağrı şeklinde olmuştu sadece. 🥲