Merhaba arkadaşlar 21 temmuzda sezaryen doğum yaptım bebeğimi sürekli emziriyorum ve güzel emiyor ancak göğsümü sıktığımda okadar az geliyorki bir damla bile denmez gece gündüz memede kalmak istemesi ve hep ağlamasıyla mama verdik ve deliksiz uyudu :( moralim cok bozuk hemen kendimi koyvermiyorum kesinlikle neler yapmam gerekir anneler lütfen destek olun. Humana bitki caylarindan aldim bol suda içiyorum ılık dus aldim😔