Tugce3441 geçmiş olsun canım. Sen nasıl rahat ediyosan eşinden de o şekilde rica et. Benimde 34+0 oldu ilk defa belim ağrıdı bugün. Gerçi bugün tatile çıktık ve bu saate kadar ilk bebisim uyumadi delirmek üzereyim hatta bin posman oldum geldiğime sinirim tepemde. Diyorum acaba gerildim ondan mı belim sırtım karnıma ağrı girdi hiç bilmiyorum. İnşallah seninde geçicidir. Su kan vs gelmiyosa sancılar düzenli değilse korkma uyu