Dışarda büyük boy tek kullanımlıktan kullanıyorum ben, her yer temiz olmuyor kullanıp atıyorum. Eve de küçük boylardan aldım en başta almamıştım benim oğlan fıskiye gibi nevresim çarşaf bırakmadı 2-3 defa değiştirdiğim oldu yatağı. Kullan at daha kolayıma geldi ama çevre için daha zararlı tabiki