Tugcealya Evet banada 3 hafta erken gelebilir dedi doktorum kız olduğu için genel de erkek bebek gününü geçirir yada tamamlar derler hep ama sağlıkla gelsinn ınsallah
Ferhaykoo Tugcealya o kadar zor geçiyor ki son günler allah yardımcımız olsun bebişler sağlıkla gelsin de 🙏😌
selencicek Kırk artı ıkı yim sancim yok saka gıbı ılk bebeğimde daha kolay başlanmıştı sancım bunda o kadar yürü plates su bu yok tık yok uc santim açılmada var nişan da geldı duzenlı sancı olsun dıye bu saate saate uğraşıyorsun