Nryozr4 39 haftalık hamileyim. Biraz önce tuvalette gittiğim de pembe bi akıntım oldu nişan denilen şey bumu acaba ? Ama sümüksü falan değildi
La_le Nryozr4 hep sümüksü olcak deqil canım benim hafif kanlı akıntı geldi zaten Nisan geldikten 7 saat sonra suyum geldi kendini dikkat et takip et
Mumoslu Nryozr4 merhaba canım evet nişan oluyor oda ben nişanım geldikten bir hafta sonra yaptim dogum hemen olmuyormus malesef 😁❤️Hayirli dogumlarin olsun insaAllah sağlıkla kucagina al 🌹
mnrgnc Nryozr4 evet nişanınz gelmiş benim nişandan 10 dakika sonra suyum geldi 5 saat sonra da doğum yaptım Allah tek avazda kurtarsın inşallah 🤲🏻🌸
Hanife47 Nryozr4 ben nisandan iki gün sonra yaptım ama benimki nisandan hemen sonra azar azar kanama ve beraberinde sıkılaşan sancılar vardı