Melek-41 Mrb herkese ben 2 gün önce doğum yaptim bebeği yoğun bakıma aldılar solunum sıkıntısı var dediler ciğerleri rahat kalbide iyi ama tek nefes alamıyor cihaza bağlı aranızda böyle bı durum yaşayan oldu mu
neslican0644 Melek-41 gözün aydın canım inşallah sağlıkla kavuşun evladınıza. Benim kızım prematüre 60 gün kaldı. Allahın izni ile bebeğin en geç 15 güne yanına gelir. Başka problem yoksa.
Sleepless_Mother Melek-41 geçmiş olsun canım benim oğlumda kaldı 11 gün solunum sıkıntısı vardı aynı şekilde sana dim benim gibi yapma ağlama sütun gitmesin ben çok üzüldüm sütüm kesildi Allah’ın izniyle hiç bisry olmaz korkma dua et 🤲♥️
Nhlll Melek-41 10 gün yoğun bakımda kalmıştı oğlum ömrümden ömür gitmişti ck üzülmüştüm sütum kesilmişti🙁 lütfen sizde güçlü olmaya çalışın yavrunuzun sizin sutunuze ihtiyacı var merak etmeyin en kısa sürede gelicek😊
1prenses2prensyenigebe Melek-41 benim oğlum da 1 hafta kaldı sonra çıkarttılar size de çok geçmiş olsun
Esrahan Melek-41 benim kızımda oldu çok üzüldüm çok yıpratıcı bi süreç 6 gün kaldı şimdi iyi çok şükür
Melek-41 İnslh benim kızımda iyi olur yaa çok üzülüyorum sütüm de geiyor fazla üzüntü hep mideme vuruyor kusup duruyordum dün bugün biraz daha iyim doktor bide kritik durumu diyince çok kötü oldum inslh hayırlısıyla çıkar oda
Melek-41 benimmdunyamm bende hiç enfeksiyon yoktu nasıl bebekte oldu anlamadım ama hep bebekte bı kasilma vardi