Derya_Kumsal1 aile hekiminin yaptığı test için e nabızdan baktım ama bu açken verdiğimmi yoksa glikoz içtikten sonra verdiğim mi anlamadım bilen var mı?
kubramomm Tam bende bilmiyorum ama yüklemeden sonra ki 1. Saat anladığım kadarıyla çünkü 1. Saat yaziyor dikkat ettiysen yani tokluk olmuş oluyor canım🌸💜 Ama dediğim gibi tam bu bilgim yok sadece yorum yaptım yanlis yönlendirmek istemiyorum🥰
Derya_Kumsal1 kubramomm bende öyle anladım bekliyorum hafta sonu geçsin 2.saat diye başka sonuç çıkmazsa tokluk demektir. 😄 beklemeyi hiç sevmiyorum
Derya_Kumsal1 Vera09 önceki tahlil ayrı sonraki ayrı belirtiler diye düşünmüştüm demekki ortak değerlendirip tokluk açıklıyorlar.
Fatma32 zuleyhasamet-11 Asm de aç karnına kan verdim. Sonra kahvaltımı yapıp tam 1 saat sonra kan verdim. Sistemde sikinti var diye parmakta striple baktılar normal cikti. Öyle glikoz falan içmedim
Derya_Kumsal1 Fatma32 açlık tokluk farklı, şeker yüklemesi farklı hangisi daha sağlıklı sonuç verir gebelik için bilmem ama benim doktorum şeker yüklemesi tavsiye etti en düşük doz 50mg olandan içtim
zuleyhasamet-11 Fatma32 Ben bugün gittim. Şeler yükleme testi yaptırdım. Gece 12 den sonra hiçbir şey yemedim. 3 tüp kan aşdılar ilk aç karna sonra içecekten sonra aç karına iki tane daha bir an açlıktan bayılıcam sandım . Senin vücuduna şeker enjekte etmeden nasıl ölçüm yaptıkar anlamadım.
Vera09 Derya_Kumsal1 canm bilmiyormki benmki e nabıza hiç düşmedi üç ayrı kan verdm şeker için ama doktor görebildi sadece normal dedi okdr