Kader66 biri bebeğin kalp atışları, biri senin sancıların. O yüksek olan değer muhtemelen bebeğin kalp atışıdır canım, sancın olmadığı için diğeri de zaten düşük çıkmış normal. Benim nst kağıdım renkli olmadığı için yeşil ne diğeri ne sana net olarak söylemiyorum şu çünkü ben de yeni öğreniyorum aslında ☺️