Ayseakdag çok şükür tek tesllimiz tandiyint şeker devrede değil bugün 24saatlik bitirktip tekrar tahlile gitcez beklemedeyiz kansulandiricilar ve ciğer gelistirici yapıldı duruma göre ayarlanacak yarın öğlen kesinleşecek bekleyip yada sezeryala alınmasına karar etcez ama çok güzel sislerim indi içimde bir ümit doğdu 3hafta daha idare eder gibiyiz ☺️dua edin