Leyla15854 Bebişlerin tekmelerini ne zaman hissettiniz? Ben 18. Haftanın sonundayım bişey hissetmiyorum daha ama alt karında bazen kramplar oluyor normal mi 😅
Hilaallkrkmz Leyla15854 12. Haftada hissetmeye başladım doktor bile imkansız birsey hissetmen dedi sonra bebişi görünce bu kadar hareketli bir bebeğin oynamasını hissetmek çok çok normal Allah kolaylık versin dedi 😄
Leyla15854 Hilaallkrkmz MaşaAllah 😄 darısı yakın zamanda bana artık 🤭 artık bebişi hissetmek istiyorum 😅
maisiyah_345 Ben 19. Haftadan beridir hisssiyorum ama ben burdayım dedirten küçük hareketlenmeler 21. Haftanın içindeyim alttan titreşimler oluyo sürekli 😇