Mamij_25 aslında karaciğere dr gerek yok ozel bır yerde tahlıller yaptırıp kendı dr sorun cünkü kolastaz erken dogum sebebı ve onemlı ben ölüyorum sandım gecelerı kasıntıdan hemen baktırdım özelde 3 saatte çıktı dr hıc bısı yok dedı bu kremlerı onerdı sanırım bendekı sensıderm dı o dönem gratistwn almıstım ecz satılıyor ay aıle boyu kullandık hala favorım ikiside bence oncelıgınız tahlıl olsun cok geçmiş olsun