Gulsumcavdar Merhaba annişler 37+2 haftalık hamileyim 2 gündür bebeğim alt bölgemde resmen hareketleri felan da orada birde sürekli tuvaletim varmış gibi geliyor baskı yaptığını hissedebiliyorum normal mi bunlar yoksa doğum belirtisi mi hastahaneye gitmelimiyim
Marazin_annesi Gulsumcavdar dogum belirtisi degil 33+2 yim aynisi bende de var artık kanala iniyolar dogum yaklaştı…