snm-ekr1 ben hastanenin doğum paketini aldım hamilelikte yani 🙃 benim muayene ücretim 415₺, doğum ücreti 8 bin₺ 8muayene hakkı veriyor ve daha bitmedi 2 hakkım daha var, 6 nst, 2li tarama testi, kan tahlilleri, detaylı ultrason ve diğer muayenelerde %20 indirim hakkı, oda süslemesi ama sadece kapı süsü veriliyormuş🥺 10 adet çekim pozu, lohusa şerbeti, diyetisyen hakkı, bebek doğduğunda ilk 28 günlük kontrolleri ve 6 ay içersinde olan kontrollerinde %20 indirim hakkı var bana çok mantıklı geldi herşey dahil olarak ve hesapladım sadece 8 muayene ve doğum ücreti 11 bin üzerinde tutuyor 🙃🤗