Esradmrrr Kızlar 37.haftamdayim bugün ara ara karnım çok ağrıdı böyle ilk gün regli ağrısı çekersin ya öyle bi sıcaklık anlayamadim kasilmami oluyor ondanmi acaba
HEPAYNITAN-TANA2 Esradmrrr usutmus de olabilirsin kasılma ise bebekde karında toplanma sertlik ağrı geçince tekrar yerine toparlanma oluyomuydu peki
mmihri Sadece bu tarif ettiğin ağrıyla burda kimse teşhis koyamaz bence imkanın varsa bi acile gitmeni öneririm.