srvsms Merhabalar kızıma Aden ismini vermek istiyorum ama çevremde hep farklı anlam taşıdığını, helak edilen kavmin adı olduğunu söylüyorlar bir fikri olan var mı
Deletedmom727272 srvsms Ad kavmi diye geçiyor kaynaklarda, Aden’le karıştırdılar sanırım. Güzel isim adıyla yaşasın
teachervera srvsms Bizde Aden koyacağız oğlumun adı Aren. Uyumlu oldu ama içime sinmiyor eşim de diyo Aden
Rabiakaptan Bende aden koymak istiyorum bir çok yerde cennetten bahçe diye geçiyor ben bi çok yerde bu sekilde okudum ülkü aden koymak istiyorum 😍😍
srvsms Rabiakaptan ya biz cinsiyetini 13. Haftada öğrendik 28*2 deyiz hep Aden Aden dedik çevremizde çok kişi bunu söyledi çok kararsız kaldım çok güzel bir isim
Elf96 Rabiakaptan cennette aden diye bahce yok adn o aslında ama bizim insanlarımız malesefki aden aden diyor 🙂
Bir_abla srvsms Rabiakaptan mmihri Deletedmom727272 hemsreanne Bende çok seviyordum bu ismi ama artık doğru bilgi tükenşyor her yeni çıkan isme yalan yanlış anlam yüklüuorlar buğlem olsun liya olsun başka başka bin tane isim var ve hepsi nednese yok cnenet bahçesi yok cennetteki yapmur damlası yok cenneti ilk ağaç falan 🙃 ben bu siteye rastladım instagramda ve gerçketne en doğru anlamları burda buldum Sizde bakabilriisniz siteye umarım içinize sinen bir isim bulurusnuz ☺️
srvsms mmihri bir kaç blok okumuştum alim birilerine sordurdum ad kavmi aden şehri falan dedi helak olan kavim dedi internette cennet bahçesi de diyor çok kararsız kaldım
srvsms Minikoanne yanına ek olarak Elif ekleyelim dedik eşim ilk öğrendiği zaman Elif’ demişti iki isim çağıramayacağız zor olacak bilemedim
hemsreanne srvsms aynı durumdayım nerden öğrenebiliriz acaba gerçek anlamını ? Tam bir isim içime sinmişti :(
Minikoanne srvsms tek başına aden çok güzel tek kalsın bence. Bi tanıdıgım aden alya koymuştu fikir olur belki ❤️
srvsms http://bebegimeisim.blogspot.com/2021/07/aden-isminin-gercek-anlam-ne-kotu.html?m=1 Burda yazıyor okumuştum
srvsms Minikoanne teşekkür ederiim bende tek isim olsun istiyorum anlamından ötürü Elif dedik bakalım
srvsms hemsreanne http://bebegimeisim.blogspot.com/2021/07/aden-isminin-gercek-anlam-ne-kotu.html?m=1 Bende burdan okudum
[silindi] srvsms aden cennet bahcesinin adidir. Bir cok kaynakta uzun uzun cennet bahcesi yerine aden derler , helak edilen kavim mevzusunu bilmiyorum ama bir cok dini arastirdim (muslumanlik dahil) hic aden diye kavim bile duymadim.
Eflinisa13 srvsms ilk kızımın adı Asya Lina şimdi 34+3 günlük gebeyim adını Aden liya yada Aden Lisa koyacağım bence çok güzel bir isim
srvsms Eflinisa13 ya çocuklarınıza iyi isim verin mahşer zamanında o isim ile çağrılacak falan diye bir sohbet dinlemiştim inanın kafam karman çorman ağzımız çok çok alıştı çevremiz desen yine öyle
hemsreanne Eflinisa13 aden liya çok hoşmuş bende aden Nil düşünüyorum ama böyle kötü bir anlama geliyor olma şüphesi kafamı karıştırdı :(