sunashn50 Narmina95 6 ay sonra oldum çok şiddetli Bi şekilde sonra 1 ay olmadım sonra tekrar oldum 1 yıl boyunca düzensiz olur canım 🌸
Sltnemir Narmina95 40 çıktı adet oldum ilk normaldi onda da hemen oldum ikinci sezeryan 4 aylık yine kırkım çıkınca oldum
MinnieMouse Narmina95 ben 4 ay sonra adet oldum canım. 2 seneye kadar olmaması veya düzensiz olması normal diyor doktorlar.
Hanife47 Benim ilk doğumumda 40 güne kadar geldi sonra ayda bir oldu ikinci doğumda da 28gube kadar geldi oda ayda bir olmak üzere geldi sürekli bünyeden bünyeye fark var demek ki 🤔