Minikveanne Merhaba arkadaşlar. Kafamı kurcalayan sıkıntımı sizlerle paylaşıp fikir almak istedim. 12 haftalıkken ilişkiden sonra yoğun kanamam oldu hemen acile gittik doktor plesentanın aşağıda olduğunu söyledi iğne vurulup eve geldim. Daha sonra kendi doktoruma gittim kanama alanı oluşmuş diye progestan yazdı dikkat et dedi haftada bir de kontrollere çağırdı çok şükür bebeğimde sıkıntı yok 17.haftama girdim 2.kutu ilaca geçtim hala lekelenmeler devam ediyo bu durum canımı sıkıyo ister istemez😟 böyle bi durum yaşayan var mı?
Mela Biz başından beri eli elime degmiyor yani bize yasaktı ilk haftalardaki lekelenmeden.. sonra 11 12 13 ...16 oldum hala lekelenmeler devam ediyor sadece yatiyorum tuvalet dışında kalkmiyom, ilk 3 ay ilişki yasaktı 4 aya girdik yine yasak bize hep yasak olcak sanırım olsun bebegimiz iyi olsun da 🙏 lekelenmeler plesenta previa da olur diye duymustum sizinki ondandır bizim sebep bile yok inşallah sağlıkla kucağımiza aliriz
Minikveanne Mela inşallah teşekkürler cevabınız için. Bize de yasakladı kanamamdan sonra dediğiniz gibi o önemli değil bebeğimiz iyi olsun da bana doktor sürekli yat demedi sadece fazla yorulma ayakta durma dedi dikkat ediyorum. İnşallah bunu da atlatırız.
Mela Plesenta previada bebeğin eşi rahim ağzıni kapattığı için ufak kipirdamalarda lekelenmeler oluyormuş öyle duymuştum hatta bende sordum benimde öyle mi neden kanama diye bana hayır plesenta yukarda senin aşağı yetismiyor iyi görünüyor ama düşük riskin var dikkat et yat kalkma duş alma sicak su ile dedi tuvalete de oturarak yapma klozette dizleribdwn destek al dedi Progestan kullanıyorum bakalım. .. bu arada plasenta zamanla yer degistirebiliyomus inşallah bir süre dikkat et düzelir canım ihmal etme kontrollerini geçmiş olsun
Minikveanne Mela evet ilerleyen zamanlarda yukarı çıkabilirmiş inşallah o zaman kanamam kesilir. Sizin de en yakın zamanda düzelir inşallah güzel bi gebelik geçirirsiniz