byznr34 Merhaba kizlar ilk çocuğumda Çamlıca Medipol de Kadriye hanıma gidiyordum ama ayrılmış hastaneden orada başka hangi Dr önerirsiniz şimdi yeniden hamileyimde ☺️
Bayancorek byznr34 Başından beri Zeynep Akçöltekin hanıma gidiyorum, çok memnunum. İlgili, sevecen ve güler yüzlü. Kafada soru işareti bırakmıyor hiç. 3 den fazla arkadaşım doğumunu da gerçekleştirdi Zeynep Hanımla, onlarda memnun kaldılar. 🌸🤗
aylin-yurtseven123 Canım ben çamlıca medipolde Ayşe şeymaya gidiyorum. Çok güleryüzlü pozitif herşeyi tane tane anlatan ve sana oldukça uzun zaman ayıran bir doktor, tek eksi yönü telefon numarasını vermedi ınstagramdan yazarsan hemen dönerim dedi 1 kaç kez yazdım evet hemen dönüş yaptı ama onun dışında çok iyi bir doktor ben çok memmunum
byznr34 yagmurefe bende bilmiyorum bu haftaicine randevu alicam ilk defa Dr arayisindayim üç sene önce çok uygundu şimdi giden arkadaşlara soralım 🤭
aylin-yurtseven123 yagmurefe 300 tl canım muane ücreti 2 hafta önce zam geldi 215 tl den 300 tl yaptılar maalesef ki
Nurandson Camlica medipol de Hüsniye sedef binöz ü önerdiler bize, orda sigortasız geçmiyormus diye gitmedik. Ama o civarlardaysaniz ve şeker gibi bir doktor arıyorsanız kendi doktorumu da önerebilirim 😊
byznr34 aylin-yurtseven123 her şeye zam geliyor sürekli kim bilir doğum yapana kadar kaç kere daha zam gelir🤔🙄
Nurandson byznr34 eva gyn klinik şükran akalın doktorum aşırı iyi bir kadın soru sormaya çekinmiyorsun hiç, esprili biri bide rahatlatıyor baya seni 😊 1.5 Ay önce 300 dü muayene ücreti sigortadan 375 aldılar 10 gün sonra da kontrol muayenesine çağırıyor