GulshanMammadova Merheba kızlar, 31 haftalık hamileyim. Acaba doğum en çabuk ne zaman gelirse korkusu olmaz,yani erken doğum sayılmaz,normal büyümüş bebek olur,bazen korkuyorum çabuk gelir diye.( ben azerbaycanlıyım umarım sorumu düzgün anlata bilmişimdir)
Yaqutt GulshanMammadova Her sey qaydasinda gedirse bos bosuna bele fikirlere qapilib ozunuzu strese salmayin mence.. her sey Allahin elindedi ne vaxt gelmek istese gelecek .. bele de deyirler 37den sonra normaldi tam yetismis olur usaq ama problem olanda vaxtinda dogulmus usaqda da olur vaxtinda dogulmamis usaqda da olur .. turkler demis hamileliyinizin dadin cixarin stressiz,sakit🌸