cgnduru Bebeğimin bütün hareketlerini sağ ve sol tarafımda hissediyorum asagi doğru oluşan bir baskı yok midemdede baskı yok.. acaba hala yanmi bebeğim
HilalEyce cgnduru hıçkırık tuttuğunda sağ kasik bölgemde hissediyordum. Doktorumun da söylemesiyle netleşti. Hıçkırıktan anlayabilirsiniz.
Melismelo Doğum pozisyonunda olunca genellikle üst karında, kaburgalarda felan baskı oluyormuş oralara tekme attığı icin öyle duymuşdum🙈
cgnduru Melismelo yok valla oyle bir şey bende ondan hala donmemistir diye düşünüyorum… sadece sağ taraf orta ve sol tarafta tekmeler vs var. Acaba dondude elleriylemi yapıyor, donse belki rahimde baskı hissederdim .. inşallah dönerde sezaryen olmaz 😀
sendekimsinnn Melismelo ben bir buçuk hafta önce. Kontrole gittiğimde bebeğim makat gelişti şuan 34+4 üm kaburgalarımda hep bi baskı var sertleşiyor sürekli kasıklarımda hiçbir baskı hissetmiyorum acaba dönmüşmüdür bilmiyorum
cgnduru HilalEyce hıçkırık falan anlamıyorum desem inanirmisin 😀 tekmeler falan çok var sürekli donmede var titriyor nedense arada.. bazen aniden irkiliyorum bagirdigim bile oluyor ama ayırt edemiyorum hickirikmi degilmi