denizanddefne valla bende bekledim bekledim görünce hiçbir şey hissedemedim.. 😀 ogrendigimde bu 280 gun nasıl geçer diyordum 1 buçuk ayim kaldı simdide… zaman normalde hızlı geçiyor ama nedense 10 senedir hamileymisimde doguramamisim gibi. Eşim bile gidip gelip kaç gün kaç ay kaldı, milletin karısı 20 günde doğurdu Bi sen doguramadin diyip duruyor.. inşallah bunlarda geçerde sağlıklı bir sekilde dogarlar 😀