İyi akşamlar kızlar. Boş gebelik şüphesi olanlar için içinizi açacak en azından bir nebze umutlanmanızı sağlayacak güzel bir haber paylaşmak istedim sizinle. Son adet tarihim 9 Mayıs’tı, beta değerim gayet güzel artıyordu, ilk ultrason muayenesinde keseyi de görmüştük. Bebek 8 hafta 0 günlükken kalp atışı duymaya gittik ama ne abdominal muayenede ne de vajinal muayenede kalp atışı duyamadık. Doktor tekrar bakılması gerekiyor dedi. Araya bayram vs girdi. Ben de o sırada full forumlarda geziyorum, insanların neler yaşadığını okuyorum felan. Genelde yazılan hikayelerde boş gebelik doğrulanmış gebelik sonlandırılmış maalesef kötü sonuçlanmıştı. İyi sonuçlanan hikayeler neredeyse yoktu. Ya da insanlar arkadaşının yengesinin yaşadığı durumu anlatmışlardı bu da yine içime sinmemişti. Kendimi her şeye hazırlamıştım boş gebelikse sonlandırılacaktı. Kendimi oyalayarak tam 10 gün sonra hastaneye gittim ama bu sefer devlet hastanesi yerine özele gitmeyi tercih ettim. Bir karar verilecekse emin olmalıydım. Ve 9 hafta 3 günlükken iki numaramın kalp atışını duyduk, kesenin içinde hareket etmesini izledik Allah’a şükürler olsun🙏♥️ bunu benim arkadaşım, yengem vs yaşamadı bunu bizzat ben yaşadım. Yani şundan emin olabilirsiniz 10.hafta içindeyken de kalp atışı duyulabiliyor. Tabi olumsuz bir şeyle de karşılaşmak olası fakat karar vermeden önce yeterince beklediğinizden emin olun. İlla 7. Haftada duyacaksınız diye bir şey yok. Kalbinizi ikilemeyin, sadece sabırlı olup bekleyin. Sizin olan size gelecektir. Yüzünüzü güldüren haberler almak nasip olsun inşallah⚘🙏