AysegeZ BebisiinAnnesi bende 35,haftada 3300 gr di doktor sekerden suphelendi seker cikmadi ama kilosu cok onde dedi sizde sikinti oldumu
Tospikkkk 3babymom kaç kilo dogcaklar acaba çok merak ediyorum önce sağlıklı dogsunlar ama merak işte
Marazin_annesi Kubranur11 33+2 yiz 2200 kilosu ilk oğlum 3400 dogdu bu kaç dogacak merak ediyorum açıkcası😊
derya-01 Marazin_annesi benim ilk oglumda 3 400 dogdu 38 1 de Buda kiz 37 deyim cuma gunu gittigimde 3 100 dedi
Kubranur11 Marazin_annesi yiyorum cok sukur bizmkide onden gidiyor kilosu 🙂 benim doktor biraz kiloya takintli ben hic kilo almicam sadece cocuk alıcak ondm dolayi sut yumurta yogurt muz 😅
Imaram3 Kubranur11 teşekkür ederim. Aynen öyle bakalım eğer bu sekilde devam ederse sanırım sezaryan yolu gözüküyor
Kubranur11 Kubranur11 insallah cokta tombik olmasin norml dogum da zorlamasin saglikli sihhatli olsun yeter 🥰🥰
Kubgkm gorky seni takip ediyorum bebeğin iri benimkine de iri demişti doktor bende çarşamba günü gidicem kontrole bakalım 29+4 olacak seninkiyle kıyaslıyorum 😀😀
Marblingg Babysharkk yok bisey demedi 31 de gitmistim 1700 gramdi iki.haftada masallah iyi kilo almis dedi serklajliyim hemde iki tane kilolu olmasi bizim icin sans zaten insallah da boyle gider😊