Gamzeakilli235 Merhaba kızlar size bir sorum olacak, 12 haftalık gebeyim ve bugün lavaboya çıktığımda idrarımdan 2 defa kan geldi ,ama çamaşırıma veya peçeteye kan gelmiyor sadece idrarımdan kanlı çiş geliyor, bir sorun olurmu korkuyorum 😏
Merve201119 Gamzeakilli235 acile git canım mutlaka Git ama idrara kan karışmış olabilir enfeksiyon olabilir ihmale gelmez bu tür seyler
Selamcanim Gamzeakilli235 bu soruyu buraya soracağınıza kadar doktora neden gitmiyorsunuz. Hamile olmasanız bile çişte kan gelmesi normal bir durum mu sizce?
Selamcanim Gamzeakilli235 yani hamile olmayan insanın bir kere gelse bile evham yapacağı bir durum. Çok garip gerçekten doktora gitmemiş olmanız. İltihaptansa bile bebeğe büyük zararı var. İhmalkarlığı bırakıp acile gitmelisiniz.
Fundatercuman Gamzeakilli235 Bende de o haftalarda öyle olmuştu gittiğimde enfeksiyon başlangıcı dedi. Bı ilaç verdi onunla düzeldi muhakkak görünün ilerlemeden
Beyzossb Gamzeakilli235 benim de öyleydi idrar tahlili yaptırdım enfeksiyon çıktı sonra doktor idrar kültür de istedi yaptırdım bakteri çıktı idrarımda. Mutlaka doktora görün
Bebismucize Gamzeakilli235 benimde aynı şey başıma geldi, yanma da vardı. İdrar tahlili yapıldı enfeksiyon çıktı. İğne ve ilaçlarla düzeldim. Allah kimseye onu yaşatmasın çok kötüydü. Sende hemen doktora git zaman kaybetme canım
Bebekdelisi Gamzeakilli235 enfeksıyonun ilerlemiş boyutu cıkabılıyor baska seyde olabılır once idrar tahlılı muhtemelen arkasından kültür bakılıp antibiyotik krem fitil vs verılecek benım arkadaşım oldu gitmedi ½ geldi dıye doktor cok kızdı tedavıye aldı 1 ay sürdü tedavısı hemen gidin
Minasuu22 Gamzeakilli235 Enfeksiyon belirtisi doktora gidin hamilelikte enfeksiyonun bebeğe geçme riski oluyor Allah korusun çok geçmiş olsun
Gamzeakilli235 Bebekdelisi sağol canım, bilmiyorum neden olduğunu söylemedi doktor ,sadece sonuçlar temiz çıktı dedi