Kızlar ilk dogumum sezaryan oldu simdi 2.ye hamileyim, kaçıncı haftada aldı doktorunuz
Bende burda beklim merak ettiğim bi konu☺️
38+3 te aldı benım bebegımı
Gamzekrem Benimde 38+3 de alacak bu pazar
39 pazartesi yatiyorum 😊 sali gunude sezeryan olcak