Selmad Ulkuvera Bi sorun yaşamadık şimdilik. Yapısal sanırım biraz durgun bi yapıya sahip. En güzel geçirmemiz gereken dönemler o yüzden çokta takılmadım. Bebişle alakalı her konuda bilgilendiriyor şimdilik yeterli ama inşallah sorun yaşamayız
ATACEREN Pamugum02 bu benim ikinci hamileliğim ilk dogumumu liv hospital hastanesinde yapmıştım ama koru hastanesine oğlumu çocuk doktoruna ya da aciline gidiyorum gayet memnunum dogum olacakta nasıl bilemiyorum çünkü kontrollerime hep doktorun özel muayenesine gidiyorum
kizannesiyimm Dikmen 19 Mayıs hastanesinde Baran hanıma gidiyoruz ilk haftalardan beri. Şu an 33+6’yız ve çok memnunuz. Muayenede karnımı sever, kızımla konuşur. Kısacası çok tatlı bir doktorumuz var. Mart ayında 9 küsüre aldık.
birmeleginannesiiii Papatyaberen çukurambar koruya gidiyorum elif ozan şahine. Aşırı tatlı bir doktor. 17.haftamda başladım o yüzden 11bin ödüyorum
birmeleginannesiiii Ebru1999 benim doktorum elif Ozan Şahin kesinlikle tavsiye ederim instagramdan da bakabilirsin aşırı sempatik ve çok ilgili bir doktor
hayirlisi06 Sule_55 mrb sezeryan mi sizin sevgi hoca sezeryan yanlısı diye okudum tabi yanlış bilgilendirmek istemem benimki de Bülent hoca umarum sağlıkla nırnal kolay doğum yaparım amin hepimiz
Sule_55 hayirlisi06 evet sezeryn ama benim plesantam yukarı çıkmadığı için öyle normal riskli görünüyordu
hayirlisi06 Sule_55 benimki Bülent hoca çok memnunum 30 olcam yarın 🙏 plesenta benimde aşağıda idi yukarı çıktı 23 de
Sule_55 hayirlisi06 yaa ne güzel benimki yukarı çıkmadı malesef bu arada ne kadr veriyrsnz Bülent hocaya