Kızlar 16 günlük anneyim.. maalesef dün ve bugün iki gogusumde de sertlik var. Dokunduğumda içinde beze şeklinde şişlikler var. Sürekli bebeğimi emziriyorum ona rağmen geçmiyor. Sıcak uygulaması ve sağım da yaptım ama bezeler tekrsr olusuyor. Arada üşüme geliyor ama ateşim yok. Mastit miyim ben? Ne yapmam lazım lütfen yardım edin