Arztmn kırk artı üçte normal doğum ile geldi anestezi almadım beş saate kendi sancımla doğum oldu ebeler hemşireler gerçekten çok iyi ilgilendi sguat hareketleri pilates yaptım şimdi tekrar gebeyım kırk artı ıkı gunluk olduk uc santim açılmada var ama sancim yok sancim bekliyorum duzenlı sancı