Zeyzey72 Bebegim 9 aylık ve 8 haftalık hamileyim bugün netleşti tam korkuyorm ama bır yandan da mutluyum doktor bol bol emzir dedi etrafta emzirme diğer bebek sütsüz kalır bu süt bozuk bebek hasta olr dıor
Clostiridium Zeyzey72 benim bebegim de 7 aylik ve 10 haftalık hamileyim. Emzirmeye devam ediyorum 4 dr danistim zehirleme olmaz dedi. Hormanlardan tadı değişir kendi bırakır diyorlar ama hala emiyor yavrum biraktirmayi da istemiyorum çok vicdan yapiyorum
Ttugceeli Zeyzey72 bende 9 aylıkken hamile kalmışım fark etmedim 1 yaşına kadar emzirdim sütüm kendi kendine çekildi. Doktor emzirebilirsin demişti ama büyükler önermiyor o süt bebeğe yaramaz derler sütüm olsada emzirmeyi düşünmüyordum