ZllTzcn Merhaba anneler , erken doğum yapıp da bebeğin kilosu az diye küvöze alınan oldu mu hiç ya da bebek kilosu az diye küvöze alınıyor mu bilginizz var mı? 35 haftadayız ve 37 gibi sezeryan olacağız gibi
kahvesever__ ZllTzcn 37 yi hafta erken değil ki bende 37+2 de yaptım gayet normal bir hafta demişti doktorum
HEPAYNITAN-TANA2 ZllTzcn 37 de doğurdum bende 2470 gram di yarım gün kadar kuvezde kalmıştı o an hatırlamıyorum kilodan mi kaldı diye ama 2500 kilo sınırı diye biliyorum
ZllTzcn Aslında benim sıkıntım haftadan değil de kilosuna kaynaklı. Bebeğim şuan 2130 gr ve doğana kadar 2500 bile olamicak gibi kilo alımı çok yavaş . Ve artık benim beslenmemle ilgili olmadığını söyledi doktor. Bu yüzden dedim ki kilosu az olduğu için acaba alınır mı küvöze
Gulcanozzz ZllTzcn kilosu yoğun bakıma girmesini gerektirmiyor gelişimiyle alakalı 2000 gr bebekler de anne yanında takip edilebiliyor tabi yakın takip emmesi ısısı vs