Selennm Şehir Hastanesi’nde düşük yaptım ve parça kalma sebebiyle kürtaja alındım bu esnada hastanede yayılım 1 gün öncesinden yapılmıştı akşam acil doktoru geldi düşük yaptıktan sonra muayene etmeye çatala çıktım bebeğin düştüğünü ama parça kaldığını kürtaj yapacağını söyledi ve asla iğne vs olmadan çatalın üzerindeyken kürtajımı yaptı iğne yapılmış olsa illaki görürdüm elinde iğneyi görmesem bile çok az da olsa iğneyi yaparken hissederiz değil mi ama asla hiçbir şey yapılmadan kürtaj oldum beni lafa tutarak acıyı bastırmaya çalıştılar çığlık çığlığa kürtajın gerçekleşti ve odadan iki büklüm şekilde çıktım gözümün önünde oldu her şey aptal değiliz sonuçta iğne yapılsa fark edilir edilmese de elinde görülür lokal anestezi olsa vajen bölgesine aparat yerleştirip açıyorlar o şekilde yapılıyor kürtaj o aparatı bile hissetmedim en basitinden