aden_ Kızlaar, 37+2 yiz şuan bebeğim normal doğum pozisyonunda ama bebeğin eşi önde olduğu için doktorum sezaryen ihtimalinin olduğunu söyledi bu durumda olan veya doğum yapan var mı ? Birde devlet hastanesinde epidural yapılıyo mu ?
aden_ Mnk16 hadi ya, benimki de kanama yoğun olursa hemen sezaryene almak zorunda kalırız dedi. O zaman sezaryen olcak :(