yagmur_s semra_37 hormonlar 🤷🏻♀️ bende de ilk zamanlar oldu hayta kırmızı isilik gibi şeyler bile çıktı 2. Trimesterın ortalarında geçti. Şimdi 32 haftalığım arada sivilcem oluyor az bişey.
semra_37 Mnk16 aslında evden hiç çıkmıyorum sıcakta görmüyorum ama belkide dediğiniz gibidir bilemedim
Japonannesi Bende 24 haftadayim geçio yine oluo sivilce isilik giabi şeyler resmen cildim bozuldu ilk gebeligimde olmadı erkekti buda erkek bunda berbat oldum