Hrsyckgzlolck
Arkadaşlar merhaba,gebelikden önce folik asit ve ilk 3 ayında folbiol kullandım bu haftaki muanemde doktorum tekrardan neufolid kullanmamı söyledi ayrıca kan hapına başlattı,cevremdeki arkadaşlarıma soruyorum gebelik öncesi ve sonrası 3 ay kullanmışlar sadece,kafama takıldı yanlış anlaşılma olmaz demi? Benm gibi olan varmı 15.haftası olup neufolid kullanan, herhangi bi zararı olurmu bebeğe?teşekkürler.