Bayancorek Hasrett67 Hastaneden hastaneye değişiyor ; benim gittiğimde 2 gün kalınıyor sezaryen olunca. 🌸 Hayırlısıyla kavuşun inşaallah. 🙏🏼
Cunponannesi88 Hasrett67 bende Pazartesi spinal sezeryan olucam genelde 1 gün tutuyorlar gaz çıkmaz vs başka bir duruma göre 2 gece oluyor
Rav-Ebu Hasrett67 bende pazartesi Sezaryen oldum 48 saat çıkartmıyorlarmış çarşamba çıktım devlette yaptım.
Hasrett67 Cunponannesi88 ister istemez kızımda kalıcak aklım hiç böyle gece ayrı kalmadık umarım herşey yolunda gider 🤲 sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
1prenses2prensyenigebe Hasrett67 saat vermediler mi bana 7.30 da gel dedi 2. Olarak alındım sezaryene 9.26 da doğum yaptım
Hasrett67 1prenses2prensyenigebe bana da 7.30 da gel yatış yap dediler saat vermediler başkada kaçıncı alınacağımı da söylemediler
AskinOz Hasrett67 Bende bu pazar sezaryen olacağım. Doktorum 1 gün yatarsın sadece dedi. Özele gidiyorum