Omay0707 bebeğe Bir zararı olmaz ama doktorunuz saçmalamış. Bende alerjik astım hastasıyım böyle durumlarda Doktorlar kar zarar oranı hesaplıyor sizi etkileyen ve tedavi edilmeyen bir hastalık bebegide etkiler benim kadın doğum doktorumda alerji doktorumda aynı şekilde dedi ve gebeliğin başından sonuna kadar hem burun spreyi hem alerji hapı kullandım hırıltılarim arttığında öksürük çok siddetlendiginde hava da kullandım. Şuan bebeğim 1 aylık emziriyorum hala da kullanıyorum aynı ilaçları bence başka bir doktora danışın kendinize eziyet etmeyin