Slnbhs Kızlar normalde Bayadır karın sertleşmesi olmuyordu,22 haftalık ikizlere gebeyim bütün baya bir sertleşme oldu doktora gittim hemen rahim ağzını ölçtü 42 mm çıktı sertleşme magnezyum içmeye devam dedi. Rahim büyüdükçe de sertleşme olur dedi. Korkmam gerekiyor mu?
Ekimozz Benim doktorum da erken doğum riski dedi karnım sertleşiyor bebek toplanıyor bende anlamadım herkes bişey soyluyo ☹️
Slnbhs Ekimozz benim de vajinama doğru sanki böyle tekme statü gibi bi atma oluyor iç tarafa anlamış değilim