Yaroyy Arzu_uu Bugün gittim 4+6 imişiz. Keseyi gördük çok şükür 5 ağustosta gideceğiz tekrar kan testlerimizi yaptırıp sonuçlarını göstereceğiz inşallah o zaman kalp atışını duyuacaz
Arzu_uu Yaroyy Maşallah hayırlı olsun inşallah kalp sesını de duyar hayırlı bir hamilelik geçirirsin inşallah ❤️