Meryka Elifgvnn benim de en son 13 haftamda oldu şuan 15+3 üz inşallah bi daha olmaz korkuyorum yine aynı şeyleri yaşamaktan
Elifgvnn Meryka iyi düşünelim iyi olsun ben inanmıyorum birdaha olacağına psikolojide çook önemli bu dönemde içinizi kalbinizi ferah tutun 🥰
Kubraa033 Emos07 evet geçti sabah doktoruma gittim düşük için iğne verdi düşük tehlikesi olduğu için öyle akıntı olmuş dedi dinlen dedi şimdilik yok çok şükür
tazebiranne_hg04 Hayalgokce 1.5 aylıkken bi oldu 3 ay yattım 4. Ay tekrar oldu 1 hafta boyunca full kanamalı geçti sonradan azalarak lekeli gelmeye başladı
Hayalgokce Meryka ayni durumdayiz bnde parca düşürüyorum profesore gidiyorum muayeneye kanama alanindan geliyor endiselenme diyor🙁
Hayalgokce tazebiranne_hg04 pihti geldi mi hic?leke dedginiz akinti seklinde mydi ne kdar surede kesildi
tazebiranne_hg04 Hayalgokce kahverengi şekilde kanamam oldu sonra lekeli geldi hep ama 3 ay hiç kalkmadım nerdeyse sonradan azaldı
tazebiranne_hg04 Hayalgokce bol bol dinlenin en sonki öyleydi benim idrara çıktığımda bile kan akıyordu hep doktorlar ümitli konuşmadı ama Allah büyük şimdi 35. Haftadayız
tazebiranne_hg04 Hayalgokce hayır normal kaldım normal kaldığım halde hamilelikte herşeyi yaşadım 20. Haftada kasılmalarım oldu 30. Haftada bebeğin suyu azaldı artık son aya girdim oh diyorum
Hayalgokce tazebiranne_hg04 ayy benzer sorunlar yaşıyoruz umarim bnde gorurum o günleri coook imkansiz gelsede ümit hep var 🤲
tazebiranne_hg04 Hayalgokce banada öyle geliyordu çok stresli hep ağlayarak geçti Allah’a hamd olsun bu günler için şimdide hiç doğmayacak hep karnımda kalacak gibi geliyor 😂