gkbyza Kanımdaki CRP değeri 0-5 aralığından 15 çıkmıştı bebeği etkiler mi ? Covid geçirmiştim yaklaşık 10 gün önce bebek hareketlerinde sıkıntı yok usgde de bakılmıştı acilde ama kafama takıldı şimdi 🥺 şuanki değeri bilmiyorum tekrar kan vericem
Sevimgiller gkbyza en çok korktugum şey 3 aylık gebeyim ve şuan covidimin ilk günü aklım hep yavrumda kendimi geçtim artık rabbim herkese şifa verdin inşallah😢
Poncikkklerimm06 gkbyza Benim ilk doğumumda yenidoğan enfeksiyonu çıktı ilk sordukları şey covid geçirdinmi oldu bişey olmaz Allah’n izniyle korkma aynı korkuları şimdi ben yaşıyorum ilkinde oldu bundada olursa diye 😕 Kötü düşünüp kötüyü çağırmak istemiyorum sende iyi düşün iyi olsun
sherwoodTR gkbyza benim de crp 19 çıktı ben de korkuyorum bebeğe geçer mi acaba. Bol su iç dedi bana aile hekimim. Vücut enfeksiyonu bol su ile bir nebze atar dedi
gkbyza Sevimgiller geçmiş olsun covid bebeği etkilemiyor diye biliyorum ama enfeksiyon için bilgim yok benim de 🥺
cutiebun benim bebeğimin kanında enfeksiyon çıkmıştı. doktor covidden dolayı olduğunu söylemişti. ama herkesi etkiler mi bilmiyorum tabi doktorunuz daha iyi bilir. çok geçmiş olsun
gkbyza Poncikkklerimm06 valla insan kendi canından önce bebeğini düşünüyor🥺 ben iyi olayım ki bebeğim iyi olsun ayrı konu tabi 🥺
gkbyza sherwoodTR evet bol bol su içiyorum ben de ama geçmiyormuş sanırım ya dün araştırdım biraz tabi kendi doktorumuz en iyisini bilir önemli bişey olsaydı önlemini alırdı 🫢
heyzil06 Sevimgiller merhaba canım ben de 16 haftalık hamileyim bugün ateş baş ağrısı bel ağrısı şikayetlerim var ateşim 37.7 çıktı en yüksek o yüzden acile gitmedim covid mi değil mi bilmiyorum burada kan sulandırıcı kullananları okudum telaş yaptım sen kullanıyor musun doktorun verdi mi
Sevimgiller heyzil06 hayır kızum hiç bir şekilde kullanmadım korkma gerçekten korkulacak birşey yok ben bol bol meyve yedim folicimi kullandım çok agrım oldugunda da parol kullandım zaten ilk 2-3 gün agır geçiyor sonra düzeliyorsun Allahın iziniyle sana en iyi gelecek şey meyve bol bol ye ❤️
Sevimgiller heyzil06 kimsenin lafıyla da hareket etme onlara yarayan şey sana iyi gelmiyebilir instagramdan dr dilek özdemir var benim doktorum aklına takılanları sorabilirsin cevap veriyor🥰
61boncuk61 Ben 10 haftalıkken covid oldum.suan 34+3 günlüğüz.gonlunu ferah tut birşey olmayacak Allah’ın izniyle
heyzil06 Sevimgiller çok teşekkür ederim canım benim moral oldun gerçekten 🤲🏼🥰 bugün düne göre çok daha iyiyim zaten çok şükür rabbim bizleri de evlatlarımızı da korusun 🤲🏼