yarenscskn 40 ile hamile kaldım kuzum 21 haftalik hamileyim 6 kilo aldım 46 oldum inşallah 55-60 la doğuma girerim doktorum zayıf olduğum için 15 kiloya kadar alabilirsin dedi kendi tercihim hiç almayada bilirsin ben 43 ile sezeryan yaptığımı biliyorum bebek sağlıklı olunca kilonun önemi yok dedi benim bebişte iri bir tık ama ben almak istiyorum🥰