ve esim bana demisti ki.. yaklasik 8,9 ayı devirdigimizde.. ya demisti sabretmeyi ogrendik galiba, olmayan evladimiza ozlemle onu sakinir olduk demisti.ne demek bu aciklarmisn dedigimde.. mesela suan elimdeki i phone var ya.. belki alip bunu kirsa kizardim ona..ilk aylardan sahip olsaydik hamile kalsaydin..ama suan alsa kirsa sesim cikmaz of bile demem demisti.. bazen bizi olgunlastirip egitiyor bu beklemeler..her anne baba hele bide isteyerek sahip olduysa iyi anne babadir elbetteki ama.. burnunun diregi sizlaya sizlaya ozlemle yil ve yillari devirmis olanlarin verdigi sinavin sonucu bambaska guzelliktedir.. bunu unutmayin guzel yurekliler..