asslii ben de 26 haftalığım sürekli bende de çıktı her şey ama düzelemiyor maalesef..augmentin kullandım,monurol saşe kullandım derken şimdi de kum döküyorumuşum ürinonvef diye bitkisel içerikli ilaç verdi Ama almadım açıkçası.. sizde de anladığım kadarıyla lökosit fazla enfeksiyon olabilir,eritrosit de var mutlaka danışın derim ben..