Ay böyle bir post arıyordum nolur yardımcı olunnnnn
32 haftanın içindeyiz üç gündür eşimle ayrı yatıyoruz cnkı o bogazlarının agrıdıgını soyluyordu ben bugun kalktıgımdan berı baş agrısı tek burun tıkanıklıgı ve hapsuruk içindeyim iştahımda kapandı çorba içtim sıcak sıcak ama yok hala çok kötüyüm bogazım yanıyor burnum acılmıyor ve gözlerim uyuşuk şekildeyim napıcam acile gitmelimiyim sizce yoksa yarına kdr durmalımıyım yardım edın nolur